środa, 28 lutego 2018

Zimowy komin na drutach - no wość na moim blogu

W tym miesiącu pokazywałam obręcze dziewiarskie. Zrobiłam na nich koty oraz czapkę. Teraz przyszedł czas na kolejną nowość na moim blogu - druty. 

Nie wiem dlaczego chciałam spróbować swoich sił na tych dwóch kijkach. Zamiast zacząć naukę od oczek prawych, potem lewych rzuciłam się na głęboką wodę i zaczęłam od ściegu angielskiego zwanego inaczej ściegiem patentowym. Niezwykle puchaty ścieg, wykorzystywany przy tworzeniu swetrów i bluzek. Ścieg ten nazywa się również ściągaczem. Jest niezwykle elastyczny i przy tym ładnie wygląda. Z obu stron robótka wygląda tak samo.



Swoją przygodę z drutami zaczęłam  dzięki umieszczonym na YT filmikom. Nawet te w języku polskim bardzo dokładnie pokazują w jaki sposób wbić drut aby powstał ten niesamowity ścieg. 

Ściegiem angielskich zrobiłam komin na szyję. Niestety robiłam go od kilku dni i trochę mi się już zaczęło nudzić. W dodatku koniecznie chciałam go pokazać zanim skończą się mrozy, dlatego komin jest ciut za duży aby opatulić szyję na raz i ciut za mały aby owinąć nim szyje dwa razy.

Obecnie nie planuję zrobi czapki na drutach. Już czas pomyśleć o zbliżających się Świętach Wielkanocnych. Czy już robicie ozdoby Wielkanocne?

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się to połączenie kolorów. I wcale nie widać, że to pierwszy raz z drutami ;) Ja wczoraj zaczęłam robić robić płaskie jajeczka na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twój komentarz. Płaskich jeszcze nie zaczęłam robić.

      Usuń
  2. Świetny komin, idealny na mrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kominy, idealne na tą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam bardzo dobrze sprawdza się na takie mrozy :)

      Usuń
  4. Komin świetny, uwielbiam je :)Obserwuję będzie mi miło jak wpadniesz do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i za obserwację, oczywiście już do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
  5. Ciekawie się prezentuje!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, zapraszam ponownie :)

      Usuń
  6. Jeśli to jest twoje pierwsze wykonanie No to szczęka opada poza tym fantastyczne kolory i oby ci było cieplutko pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę przyjemnej niedzieli😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle miło czyta się takie pozytywne komentarze. Dziękuję :) będę zatem pracować dalej na uczyć się robienia na drutach, pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.