czwartek, 8 marca 2018

Koszulki na jajka #1

Wielkanoc już niebawem, czas na ozdoby wielkanocne. Pierwszy raz wykonywałam koszulki na jajka. Bardzo mi się spodobały i zaplanowałam sobie, że wykonam kilkadziesiąt takich koszulek o różnych wzorach i kolorach. 



Część z pewnością rozdam znajomym lub wystawię na aukcję charytatywne. Kilka sztuk zachowam dla siebie,  ponieważ w tym roku mój koszyczek będzie jeszcze bardziej handmadowy niż w zeszłym. Tym razem oprócz koszyczka z usztywnionego kordonka i własnoręcznie wyszydełkowanej serwetki ubiorę jajka w różne koszulki i czapeczki. 



Święta w tym roku są wyjątkowo wcześnie, więc z pewnością takie kolorowe ubranka będą dobrą alternatywą dla malowania pisanek. 


Co myślicie o takim pomyśle?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.