czwartek, 22 lutego 2018

Czapka wykonana na obręczy dziewiarskiej

Zima jeszcze nas nie odpuszcza, dlatego u mnie powstała ciepła czapka. Podobnie jak koty z poprzedniego postu, wykonałam ją na obręczy dziewiarskiej.

Włóczkę kupiłam stacjonarnie w hurtowni. Kwiaty Polskie Koniczyna to 100 % wełny, w 100 g jest -+60 m. Wybrałam bardzo grubą tak aby posłużyła mi na chłodniejsze dni, które jeszcze się trafiają. Czapkę wykonałam na podstawie polskiego filmiku na yt, który  bez problemu znajdziecie wpisując czapka na obręczy.





Nie wiem dlaczego, ale bardzo naciągam włóczkę na obręcz i stąd ściągacz jest szerszy niż reszta czapki. Podejrzewam, że to kwestia wprawy, w końcu to dopiero druga robótka wykonana na obręczy. Z pewnością z czasem nabiorę doświadczenia i moje czepki nie będą tak naciągnięte.


W czapce chodzę na co dzień i ostatnio pani sprzedawczyni zwróciła na nią uwagę. Nie było kolejki więc mogłyśmy wymienić kilka zdań na temat czapki.  Pani nawet wzięła do ręki by podziwiać splot z bliska. Pochwaliłam się także chustą, którą miałam na sobie. Byłam przeszczęśliwa, że w końcu ktoś zauważył moją pracę i odważył się zagadać. 

A tak wygląda lewa strona czapki.  


Obecnie pracuje także nad kolejną nowością na moim blogu. Nie wiem czy zdążę ją skończyć i w całości zaprezentować w kolejnym poście. Będę jednak chciała pokazać Wam tę robótkę jeszcze w tym miesiącu. Jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam do obserwowania mojego bloga. 

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba wzór. I chyba wiem jaką nowość szykujesz na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, więc cichutko bo to jeszcze tajemnica :)

      Usuń
  2. Fajna ta czapa,może zobaczymy ja na głowie?
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pokażę jak wygląda na głowie w najbliższym czasie. Teraz muszę trochę wyzdrowieć :)

      Usuń
  3. Urocza i z pewnością cieplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna czapka. Jestem pewna, że na głowie wygląda naprawdę uroczo. Śliczna. :) Bardzo ciekawy wzór. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  5. Czapka idealna na te mrozy które przyszły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, wypróbowałam i czapka sprawdza się na taki mróm :)

      Usuń
  6. Fajnie wyszła Ci czapka. Ciekawa jestem czy na tej obręczy robi się szybko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się wypowiedzieć jako ekspert bo to dopiero moje początki z obręczą dziewiarską. Czapkę trochę za mocno ściskałam i musiałam robić od początku. Powstała jednego dnia. Jak już załapałam wzór to robiłam oglądając tv czy słuchając muzyki. W moim przypadku mogło to być nawet 4 godziny.

      Usuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.