niedziela, 11 lutego 2018

Serce amigurumi - wzór własny

Witam na moim blogu. Dziś przedstawiam serca amigurumi. Są one wyjątkowe, ponieważ wzór stworzyłam sama. Zobaczcie jak mi wyszły :)

 


Jak widać serca różnią się wielkością, jednak powstały tego samego wzoru, który sama napisałam. To mniejsze wykonałam jako pierwsze a to drugie zrobiłam potrójną włóczką i grubszym szydełkiem stąd taka różnica w wielkości. 



Wzór spisałam na kartce i postanowiłam Wam udostępnić. Publikując serce wykonane z tego wzoru dodajcie link do mojego bloga :)

Wzór jest moją własnością, wszelkie podobieństwa do innych wzór są przypadkowe

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentują. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne serducha i dobra instrukcja. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci to wyszło. Ja na drutach umiem zrobić szalik ;) Na szydełku kompletnie nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na odwrót. Dopiero zaczynam uczyć się robić na drutach.

      Usuń
  4. Serce piękne! Zwłaszcza duże. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wzory, podobają mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowo bardzo fajnie wyglądają te serducha. Świetny prezent dla ukochanej osoby albo dwojga zakochanych=) Pozdrawiam sedecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) również pozdrawiam

      Usuń
  7. Śliczne serduszka, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczne serduszka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.