czwartek, 15 lutego 2018

Obręcznie dziewiasrkie

Kilka dni temu zapowiedziałam, że na blogu pojawią się nowości. Tą nowością są obręcze dziewiarskie, która kupiłam na allegro. Jeszcze przed Bożym Narodzeniem stały się hitem na pewnej grupie szydełkowej i już w tedy zapragnęłam posiadać takie w swoich zbiorach. Długo walczyłam z sobą, aż kilka dni temu zdecydowałam się na złożenie zamówienia. Zobaczcie jak wyglądają :)




Dzięki tym obręczą można wykonać czapki, szaliki, kominy, torby, koce a nawet maskotki. Takie obręcze mogą być podłużne lub okrągłe tak jak moje. Na zdjęciach widać wyraźnie,  że obręcze posiadają prostopadle umocowane kołeczki. W komplecie znajduje się jeszcze igła oraz specjalne zakrzywione szydełko. 



Tak bardzo jestem zafascynowana tymi obręczami, że wrzuciłam aż tyle zdjęć, Nie mogłam się zdecydować, które wybrać. 


Opanowanie obręczy nie jest aż tak skomplikowane. Polecam obejrzeć filmiki na YT w języku polski, ale także te w innych językach. 


Za kilka dni zaprezentuję robótkę, która powstała na obręczy dziewiarskiej. Zapraszam serdecznie.

14 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada tworzenie na takiej obręczy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, kolejny post ukarze się w sobotę. Będzie mi miło jeśli znów mnie odwiedzisz :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa Twojego obręczowego dzieła. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę taki gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam na kolejne wpisy, pokażę kilka prac, podam również linki jak je wykonać.

      Usuń
  4. Czekam na Twoje testy.
    Tez od jakiego czasu myślę nad zakupem obręczy. Z czystej ciekawości.
    Ale poki co macham z przyjemnością drutami :)
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona z moich prac wykonanych na obreczy. Kupiłam sobie też grubsze druty i uczę się podstawowych ściegów. To będzie kolejna nowość na moim blogu.

      Usuń
  5. Ciekawe co powstanie z tych obręczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam jutro, w tedy ukarze się nowy post a w nim pierwsza robótka wykonana na obręczy.

      Usuń
  6. Bardzo interesujące obręcze, nie znałam takich. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na mój blog częściej, pokażę kilka prac.

      Usuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.