czwartek, 1 lutego 2018

Mała serwetka na szydełku

Zrobiłam sobie przerwę od dziergania chust i powstała kolejna serwetka. Tym razem z kordonka nowosolskiego i szydełka 1,75 mm. Serwetka jest mała, ma zaledwie 23 cm średnicy. Być może w przyszłości zrobię  z niej koszyczek, jeszcze nie wiem.


Chciałabym bardzo Wszystkim podziękować za niezwykle miłe komentarze pod chustami. Za te pod innymi postami również serdecznie dziękuję. Wszystkie są dla mnie niezwykle cenne. Jak dotąd chusta według wzoru Josy by Dina Klein zebrała najwięcej Waszych komentarzy :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, ślicznie by wyglądały pod filiżankami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o tym, dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
  2. Śliczna serweteczka!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szydełkować nie umiem, ale Ci wyszło świetnie! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GloryHaul tym bardziej dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Piękna ,delikatna serwetka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna serwetka! Można ją teraz włożyć w ramkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, ale w ramkę zamierzam włożyć coś innego, niebawem pokażę na moim blogu, pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo ładny wzór. Piękna serwetka, idealnie usztywniona.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.