czwartek, 8 lutego 2018

Serce DIY

Dziś zaprezentuje kolejną pracę z sercem w roli głównej. Tym razem nie jest ona wykonana na szydełku. 

Gdzie tylko się człowiek ruszy tam wszędzie bije po oczach kolor czerwony, dlatego dla odmiany wykonana przeze mnie praca nie jest całkiem czerwona. 



Do wykonania tego serca użyłam szarego filcu, czerwonego kordonka do obszycia, czerwonej wstążki oraz kuli sylikonowej, którą wypełniłam swoją pracę.


Zanim wycięłam serce z filcu, narysowałam kilka na zwykłej kartce papieru. Wycięłam mój szablon serduszka, który najbardziej mi się podobał. Następnie szablon przyłożyłam do filcu i obrysowałam długopisem 2 jednakowe figury. Ostrą igłą(nie taką do zszywania amigurumi) z kordonkiem zszyłam oba serca pamiętając aby w odpowiednim momencie włożyć do środka wypełnienie. Kawałek wstążki lekko wsunęłam do środka i również przeszyłam. I  💖 jest już gotowe.


Już niebawem pojawi się prezent dla Was. Będzie to mój autorski opis serca przestrzennego.  Pojawią się również nowości. Zapraszam do obserwacji mojego bloga.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna praca :) Czerwone, delikatne akcenty tworzą super klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. hmm nie wiem w jakim kształcie są pierogi, które jadasz. Mam jednak nadzieję, że ten którego Tobie przypomina chociaż smacznie smakuje :)

      Usuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.