sobota, 17 lutego 2018

Międzynarodowody Dzień Kota/Word Cat Day

Dziś jest wyjątkowy dzień. Nie tylko dlatego, że jest obchodzony Międzynarodowy Dzień Kota. W tym poście zaprezentuję Wam moją pierwszą robótkę wykonaną na obręczy dziewiarskiej. Tak się złożyło, że to akurat kot, a raczej koty bo powstało ich kilka. 




Koty wykonałam na najmniejszej obręczy spośród czterech, które są w zestawie. Ma ona 24 kołki i na nich plątałam włóczkę aby powstały  te małe zwierzaki. Mają zaledwie 10 cm i są wypełnione kulą silikonowa. Ich wykonanie jest stosunkowo proste. Największą trudność sprawiło mi wyszycie oczu i noska. Tak, ta czynność sprawiła mi najwięcej problemów. Chyba do wyszywania nie mam talentu. Ostatni kotek nie jest jeszcze skończony, brakuje mu ogonka. Niebawem go dostanie.


Kocięta powstały na podstawie tutorialu tutaj. Nie jest on w języku polskim, ale każdy krok jest dobrze widoczny więc spokojnie można działać :)


Word Cat Day nie był powodem, dla którego powstały te słodkie maluchy. Tak się złożyło, że na pewnej grupie facebookowej jedna z pań podsunęła mi ten filmik. 


Praca z obręczami dziewiarskimi jest bardzo łatwa i przyjemna. Nie jest tak, że jest tylko 1 wzór i na tym koniec. Na obręczach można tworzyć przeróżne prace. W kolejnym poście pokażę czapkę, którą  wykonałam na obręczy dziewiarskiej. Dlatego już dziś zapraszam  Was na kolejny post. 



16 komentarzy:

  1. Fajne koty wyszły. Nie spodziewałam się, że na obręczy dziewiarskiej można takie fantastyczne rzeczy robić. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgorzato można i to nie tylko koty. Sukcesywnie będę pokazywać moje poczynania na obreczy.

      Usuń
    2. Genialne są te koty :) Zabieram się za oglądanie tutka.

      Usuń
    3. Jak zrobisz to się pochwal, chętnie zobaczę :)

      Usuń
  2. ojeje, a ja myślałam, że te obręcze są do czapek :D super wyszły te kociaki! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko do czapek, ale czapka też będzie, pozdrawiam

      Usuń
  3. To mnie zaskoczyłaś. Myślałam, że obręcz jest tylko do czapek i kominów. A tu proszę. I zwierzaki można stworzyć :))
    Fajne kociaki.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się Ciebie zaskoczyć :) niezwykle mi miło z tego powodu.

      Usuń
  4. Sympatyczne kociaki zrobiłaś, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze te Twoje kocięta . Życzę przyjemnego dnia :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twój budujący komentarz. Dzięki takim wpisom jak Twój coraz bardziej wierzę w swoje możliwości i mam większą motywację do tworzenia coraz to nowszych prac. Z przyjemnością odwiedzę Wasze blogi, pozdrawiam

      Usuń
  6. Super są te obręcze, słyszałam i widziałam parę filmików.

    OdpowiedzUsuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.