środa, 28 września 2016

Podkładki pod filiżanki - zapowiedź

Witam na moim blogu. Dziś pogoda mnie nie rozpieszczała, za oknem było szaro, słońce całkowicie schowało się za chmury. Humor poprawia mi szydełkowanie i dlatego u mnie powstają okrągłe podkładki pod filiżanki. To już czwarta podkładka, którą dziergam a zamierzam zrobić ich w sumie sześć. Do tego ciasto drożdżowe ze śliwkami, które sama upiekłam. Trochę nietypowo bo w okrągłej foremce. Ciasto drożdżowe ze śliwkami i szydełko z takim zestawem żadna pogodna mi nie straszna. Niebawem pokażę Wam moją kolekcję oraz wstawię wzór, z którego je wykonałam. Już dziś zapraszam na kolejny post. Jeśli nie chcesz go przegapić kliknij obserwuj. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.