niedziela, 25 września 2016

Bieżnik

Za oknem już jesień. To jedna z piękniejszych pór roku. Słońce  leniwe  przebija się przez gęste chmury. Liście na drzewach przybierają kolory     w odcieniach brązu, czerwieni oraz złota. Dni robią się coraz krótsze. Już czas pomyśleć o zrobieniu  ciepłych  czapek i szalików. Ja jednak swoich zbiorach znalazłam gruby bawełniany sznurek w kolorze ecure.  W dotyku jest bardzo miękki i mięsisty więc wpadłam na pomysł aby zrobić z niego bieżnik. Wzór nie był trudny, ale jak każda robótka wymaga choć trochę skupienia aby nie pomylić się w liczbie słupków, słupków podwójnie nawijanych oraz oczek. Głównie z nich składa się mój bieżnik. Powstał z myślą o co dziennym użytkowaniu. Obecnie nie mogę zakładać dużych, pięknych obrusów na stół, które mogły by zwisać, ponieważ mój syn ściąga wszystko co tylko uda mu się sięgnąć. Wzór na bieżnik znalazłam na www.pinterest.com, ale na swoje potrzeby troszkę go zmieniłam. Bieżnik idealnie sprawdza się na mały ławo-stolik. 





A Wy lubicie jesień? Piszcie proszę w komentarzach jaki ma na Was wpływ ta pora roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.