niedziela, 7 stycznia 2018

Sześciokątne elementy na szydełku

Witam Wszystkich Czytelników w Nowym 2018 Roku. Post publikuję z lekkim poślizgiem. To wynik choroby, która mnie złapała jeszcze w Starym Roku i nadal nie chce puścić. Nie poddałam się i mimo to wydziergałam kilkanaście sześciokątnych elementów. 

Elementy zostaną połączone ze sobą. Powstanie z nich kocyk, który przekażę na aukcje charytatywną. Średnica każdego 6-kąta to 13 cm, wyszły takiej samej wielkości chociaż są wykonane z różnych włóczek.








A już w kolejnym poście zaprezentuję ażurową chustą, zapraszam :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne elementy. Akcja również piękna,na aukcje charytatywne ciągle są potrzebne różne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) lubię pomagać innym, czuję w tedy niesamowitą radość.

      Usuń
  2. Wracaj do zdrowia Kochana Ewelino , kocyk będzie śliczny i cieplutki bo zrobiony "z serduchem". Pozdrawiam i zdrówka życzę=)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Biorę leki i robię sobie inhalacje mam nadzieję, że niebawem wrócę do zdrowia, bo mam mnóstwo pomysłów na robótki. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Super jesteś! Stawiasz dzielnie czoła trudnościom! Twoje zaangażowanie w niesienie pomocy jest bezcenne. Kocyk też będzie miał takie coś !
    '
    Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te ciepłe słowa. W głowie już mam kolejne pomysły na robótki, które przekażę na bazarki charytatywne. Pozdrawiam :)

      Usuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.