poniedziałek, 15 stycznia 2018

Mała serwetka

W najbliższym czasie na moim blogu będę pojawiać się drobne zmiany. Już czas trochę odświeżyć moją stronę. Pomyślałam też o zmianie dotyczącej publikacji postów. Otóż wykonanie średniej wielkości robótki zajmuje mi kilka dni, do tego dochodzi jeszcze usztywnienie i odpowiednia pora na zrobienie zdjęć. W związku z tym pomyślałam,  że będę publikować mniejsze elementy w różnych kształtach geometrycznych, motywy roślinne czy zwierzęce. Będą one występowały pod wspólną etykietą jednak w tytule będą mieć "#" oraz kolejny numer robótki.

Dziś zacznę od małej serwetki. Takich serwetek powstanie więcej aby stworzyć komplet podkładek. Chciałabym pozbyć się resztek kordonków i stąd ten pomysł na kolorowe podkładki. W ten sposób będę częściej publikować a w miarę możliwości będę również podawać wzory.

Serwetkę zrobiłam na podstawie anglojęzycznego  filmiku na youtube, link tutaj.  


Serwetkę robiłam szydełkiem 1,75 mm a jej średnica to 14 cm.





 Co myślicie o takiej serwetce?

4 komentarze:

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.