sobota, 30 grudnia 2017

Serweta z gwiazdą w środku

Duża, okrągła serwetka to moja ostatnia robótka w tym roku. Powstała nie przypadkowo. Rok temu również robiłam tę serwetkę, ale wykorzystałam zielony i czerwony kordonek nowosolski. Zastanawiałam się jak będzie wyglądała ta sama serwetka wykonana białym kordonkiem. To jednak nie był jedyny powód, dla którego postanowiłam jeszcze raz wykorzystać ten sam wzór. Chciałam sprawdzić czy moje umiejętności choć trochę poszły do przodu. 

Białą serwetkę wykonałam bawełnianym kordonkiem nowosolskim i szydełkiem 1,75 mm. Po naciągnięciu serwetka uzyskała średnicę 58 cm. Jej naciąganie i przypinanie igłami zajęło mi prawie 2 godziny. 

Dla łatwiejszego porównania wrzucam zdjęcia obu serwet. 
Na początek serwetka wykonana w tym roku.



Po niżej zdjęcie serwetki wykonanej z tego samego wzoru w listopadzie ubiegłego roku. Więcej zdjęć w tym poście. 



Jak Wam się wydaje, która serwetka jest ładniejsza? Ta z zielonego i czerwonego kordonka czy biała? A może obie wyglądają tak samo? Czekam na Wasze opinie :)

Kończy się 2017 Rok i z tej okazji chciałabym Wszystkim życzyć wspaniałej zabawy sylwestrowej a Nowym 2018  Roku wszelkiej pomyślności. 

 

12 komentarzy:

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.