sobota, 23 grudnia 2017

Moja choinka z ozdobami hand made

W ostatnim poście przed Świętami Bożego Narodzenia chciałabym jeszcze Wam pokazać moją choinkę z ozdobami na szydełku oraz z zimnej porcelany. Choinka nie jest duża, ma zaledwie 60 cm, ale w tym roku na inną nie chciałam się zdecydować ze względu na mojego, ciekawskiego syna. Poniżej kilka zdjęć mojej małej choineczki. 















Ozdoby z zimnej porcelany robiłam na zajęciach w Pracowni Kuniec Dymbiec, które odbyły się 13 grudnia. Mimo znakomitej zabawy, udało mi się na chwilę oderwać od ugniatania, wałkowania i wycinania "ciasta", aby zrobić kilka zdjęć. Zobaczcie jakie cuda powstały pod czas tamtego spotkania. 
















Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam moi Drodzy Czytelnicy dużo zdrowia, radości na co dzień oraz wielu życzliwych ludzi na swojej drodze.

11 komentarzy:

  1. Piękna choineczka. Śliczne ozdoby.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Również życzę Wesołych Świąt.

      Usuń
  2. Wspaniałe dekoracje i choinka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje, więc synek był zainteresowany :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, interesował się choinką :)Pozwoliłam synkowi dotknąć kłującej choinki i trochę przestał się nią interesować.

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba i choinka i ozdoby choć nie znam pojęcia zimna porcelana czy to tzw. masa solna? Takie pierwsze "wspólne choinki" wspomina się przez lata . Pozdrawiam serdecznie=)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimna porcelana to mieszanka kleju vikol i mąki ziemniaczanej w proporcji 1:1 Warto ręce mocno nasmarować oliwka lub balsamem aby powstała masa nie przyklejała podczas wyrabiania.

      Usuń
  5. Takie ozdoby najbardziej lubię - zawsze są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) Ozdoby ręcznie robione są wyjątkowe.

      Usuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.