piątek, 8 grudnia 2017

Czapka z pomponem

Witam na moim blogu. U mnie na szydełku nadal ozdoby świąteczne jednak w przerwie między nimi zrobiłam dla siebie czapkę. Ścieg, który wykorzystałam na wykonanie czapki już kiedyś robiłam. W tedy to zmieniłam bieżnik na torebkę typu listonoszka. Tę metamorfozę można zobaczyć w poście pod tytułem metamorfoza bieżnika

Czapka powstała z cieniowanej, bawełnianej włóczki creative cotton print aran, którą kupiłam kilka tygodni w Empiku przy okazji obniżki cen na włóczki. 

O tej włóczce przypomniałam sobie dopiero jak zachorowałam. W tedy to zrozumiałam,  że już jest zimno i czas założyć coś na głowę. W głowie kłębiło mi się wiele myśli, zastanawiałam się jakim ściegiem zrobić czapkę. I ze wszystkich pomysłów wygrał ścieg wielbłądzi. Dlaczego? Włoczka nie jest super gruba więc czapka też nie będzie. A chciałam aby posłużyła mi dość długo w chłodne dni. Pomyślałam, że camel stitch będzie dobrym rozwiązaniem, ponieważ na czapce tworzy się jakby warkocz co sprawia, że staje się ona trochę grubsza. 


Czapka nie jest idealna, ale i tak będę w niej chodzić. Następnym razem będę pamiętać aby zrobić szerszy ściągacz.

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do pozostawienia komentarza. Każda opinia jest dla mnie cenna.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ścieg.
    Ciekawa jestem tej włóczki z Empiku.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo podoba się ten ścieg. Pewnie jeszcze nie raz po niego sięgnę. Co do włóczki to jest kilka kolorów do wyboru. Niestety sama bawełna nie jest elastyczna.

      Usuń
  2. Ten ścieg wygląda bardzo ciekawie ! Super! Pomysłowo, cienka nitka, grubszy splot- to jest bardzo udane ! Lubię też takie cieniowane włóczki. Mam czapkę , dokładnie taka cieniowana. Ale chyba czas zrobić nową. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobisz nową czapkę koniecznie pokaż na blogu chętnie obejrzę ☺

      Usuń
  3. Fajna czapka , ładne kolory włóczki. Pozdrawia serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.