środa, 14 września 2016

Rumpuć cz. 2

Tak jak obiecałam przedstawiam kolejną porcję zdjęć stoiska Pani Ewy i Pani Teresy. Dla tych, którzy pierwszy raz są na moim blogu przypomnę, że prezentowane po niżej prace nie są wykonane przeze mnie. Moją własnością są tylko zdjęcia a obie Panie wyraziły zgodę na publikacje swoich prac. Dla przypomnienia tutaj zamieszam link do pierwszej części o rumpuciu. 






 

 
 



W poprzednim poście pisałam również, że sołectwa rywalizowały między sobą o najpiękniejsze stoisko i ja oddałam swój głos na stoisko Kiekrz - Pawłowice. Kilka dni po rumpuciu zadzwoniła do mnie pani z gminy z informacją, że wygrałam dwa vouchery na trening personalny w Klubie Rosfit w Rokietnicy. Nagrody były losowane w czasie trwania imprezy a ponieważ ja nie zostałam do końca to nic nie wiedziałam o wygranej i tę informacje przekazano mi telefonicznie :)

 
Dla tych, którzy chcą obejrzeć zdjęcia z całej imprezy polecam profil na facebooku Rokietnica wokół nas w zakładce zdjęcia są aż trzy albumy poświęcone całej imprezie. Dziękuję za odwiedziny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.