wtorek, 21 listopada 2017

Zawieszki do okna - choinki

Nadal tworzę ozdoby świąteczne. Tym razem powstały choinki - zawieszki do okna.  Nie wszystkie będą ozdobą mojego mieszkania. Część z nich zostanie wystawiona na szkolne kiermasze, inne z kolei wystawię na bazarki charytatywne. 




Ozdoby powstały z bawełnianych włóczek i kordonków. Są głównie białe, ale jest też perełka w kolorze. Ta kolorowa powstała na podstawie zdjęcia.  


Wśród choinek znalazł się anioł. Jest wielkości mniej więcej tej samej co ta niższa choinka. 


Przepraszam za tło, na każdym zdjęciu jest takie same, ale niestety nie udało mi się dobrać odpowiedniego odcienia. Z pewnością gdybym wybrała bardziej neutralne było by mi łatwiej. Powtórzyć już nie mogę, ponieważ pisząc ten post mam już zapakowane wszystkie ozdoby i przygotowane do sprzedaży na cele charytatywne, zdjęcia powstały kilka dni wcześniej.

To nie są wszystkie choinki jakie powstały w ostatnim czasie. Mam nadzieję, że zdążę Wam wszystkie pokazać zanim rozejdą się po kiermaszach i bazarkach. Jak się Wam wydaje, znajdą nabywców?


10 komentarzy:

  1. Śliczności na Twoim blogu :)). Na pewno znajdą nabywców, są bardzo ładne i delikatne, będą piękną świąteczną ozdobą. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), mam taką nadzieję, że ktoś je kupi. Pieniądze pójdą na szczytny cel.

      Usuń
  2. Świetne ozdoby, u mnie jeszcze nie ma ozdób świątecznych, ale niebawem będą... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doroto B. pozostało jeszcze dużo czasu do świąt. Z pewnością zdążysz jeszcze z ozdobami :)

      Usuń
  3. Rewelacyjne :) Różnorodne i bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ozdoby i dekoracje są bardzo , bardzo ładne. Tło - pikuś. Masz wspaniałe serce. Charytatywna akcja - to dobro zaowocuje.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomagam bo sprawia mi to ogromną przyjemność. Pamiętam kiedy pierwszy raz wystawiłam swoją serwetkę na bazarek dla chorych bliźniaków. Niesamowite uczucie i potem jeszcze co chwilę zaglądałam czy ktoś ją licytuje. Bardzo przyjemne uczucie i taka radość w sercu :), polecam sprawdzić jak to jest :)

      Usuń
  5. Prześliczne ozdoby ! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.