poniedziałek, 6 listopada 2017

Świąteczne akcenty od Ewy

Ewe poznałam dzięki udziale w ogólnopolskiej akcji Ośmiorniczki dla Wcześniaków. Wykonała na promocję tej akcji pierwszą giga ośmiornicę. Jej macki miały 2 m długości.


Zakochał się w niej pewien darczyńca i w zamian za maskotkę przekazał pieniądze na fundacje. Kilka tygodniu później ja wykonałam ośmiornice podobnej wielkości. Kilka wskazówek udzieliła mi Ewa. Więcej zdjęć giga ośmiornicy znajduje się tutaj.


Od tamtego czasu piszemy do siebie przez portal społecznościowy a także rozmawiamy przez telefon. Czasami rozmawiamy nawet przez godzinę i po rozłączeniu się czuje niedosyt, ponieważ zawsze jest jeszcze coś o czym zapomniałam Ewe powiedzieć lub o coś zapytać. 

Dziś chciałabym zaprezentować Ewy prace, które zostały wykonane na szydełku a także na drutach. Wszystkie prace można obejrzeć na jej fanpage Kraina wesołego misia. Postanowiłam umieścić prace Ewy na swoim blogu, ponieważ wydały mi się bardzo ciekawe, a niektóre nawet nie przyszyło mi do głowy aby zrobić. 

I tak na pierwszym zdjęciu znajduje się obrus z białego kordonka o wymiarach 90 cm x 90 cm.



Kolejne zdjęcie przedstawia skarpety na prezenty. Myślę, że nie jedna osoba chciałaby znaleźć prezent w takiej skarpecie.


Ta czerwono-biała skarpeta została wykonana na drutach. Obok gwiazdka 3D oraz dwie płaskie.


Mała choineczka 3D do postawienia na półkę lub komodę. Będzie drobnym akcentem przypominającym o świętach.


Różności do powieszenia na choinkę. W tym roku zamierzam ustroić małą choinkę własnoręcznie zrobionymi ozdobami. Poniżej kilka propozycji Ewy.


Te prace szczególnie mnie zaintrygowały. Są to pokrowce na sztućce wykonane w świątecznym klimacie. Jest to choinka oraz ubranko św. Mikołaja. Widok tych prac podsunął mi pomysł na pokazanie prac Ewy na moim blogu. Zgodzicie się ze mną, że są bardzo kreatywne!



2 komentarze:

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.