czwartek, 2 listopada 2017

Gwiazdki bożonarodzeniowe

Wzory na gwiazdki i śnieżynki pokazywałam w ostatnim poście. Dziś przyszedł czas na pokazanie moich prac.

Gwiazdki wykonałam moim ulubionym bawełnianym kordonkiem z Nowej Soli i szydełkiem 1,75 mm. Wielkość po usztywnieniu to 13 cm.  Zostały usztywnione na krochmal. Wzór na te gwizdki znajduje się w poprzednim poście (link tutaj). Gwiazdki będą ładnie wyglądać na choince. 



W tym roku zamierzam ustroić mieszkanie własnoręcznie zrobionymi ozdobami. Oprócz gwiazdek będą jeszcze dzwoneczki i choinki - zawieszki na szybę. Wszystkie ozdoby przedstawię na blogu. Pokaże także prace świąteczne zaprzyjaźnionej blogerki.  Dziękuję za odwiedziny :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne gwiazdki.
    Na pewno pięknie przyozdobią mieszkanie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Gwiazdki są śliczne! Oglądałam wiele wzorów, schematów, sama też przerobiłam kilka. Różne są efekty. Nie do końca mnie zadowoliły. A te, tutaj, są super! Bardzo ładne. Widziałam inne robótki na FB. Śliczne prace. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tę ciepłe słowa. Kolejne ozdoby są już zrobione niestety sezon chorobowy nie pozwala mi na ich usztywnienie i zrobienie odpowiednich zdjęć.

      Usuń
  3. Urocze są te Twoje gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.