środa, 8 listopada 2017

Ozdoby świąteczne - choinki

W tym roku będę miała dużo ozdób świątecznych wykonanych własnoręcznie. Wśród nich te oto choinki wykonane z włóczki akrylowej i usztywnione krochmalem na zimno. 


Choinki mają wysokość 10 cm (bez zawieszki).  Będą wisieć na choince, którą w tym roku zamierzam kupić. Ze względu na mojego ciekawskiego malucha w zeszłym roku nie miałam żadnej. Nie miałam nawet zbyt wiele ozdób świątecznych. W tym roku nie odpuszczę i zrobię ich bardzo wiele. Zapraszam do śledzenia mojego bloga, wszystkie tutaj zaprezentuję.


22 komentarze:

  1. A ja pomyślałam, że to dzwoneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda trochę przypominają dzwonki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Też pomyślałam o dzwoneczkach :)
    Będziesz miała fajną choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również przypominają dzwoneczki:) ale i tak są fajne:)
    Pięknie będą wyglądać na choince.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę popracować nad wzorem aby nie kojarzyły się tak bardzo z dzwoneczkami :)

      Usuń
  5. Piękna będzie Twoja choinka!
    A takie ozdoby są bezpieczne dla Maluszka.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili bezpieczeństwo syna jest dla mnie priorytetem.

      Usuń
  6. Ewelinko, Twoje ozdoby świąteczne są piękne. Muszę przyznać,że kolorystyka jest bardzo ciekawa! Chyba trochę za dużo bieli wszędzie. Taki kolorek , zielonego groszku- jest świetny. To będzie bardzo ciekawa choinka. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewelinko, śliczne ozdoby. Wreszcie nie takie same, że białe, białe, białe. Kolorowe dają więcej radości. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa. Powstają także zielone choinki jako zawieszki na szybę.

      Usuń
  8. Fajnie wyglądają! Ja bym takich nie umiała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też w tym roku będę zdobić choinkę częściowo ozdobami wykonanymi własnoręcznie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że takie choinki z własnoręcznie zrobionymi ozdobami będą cenniejsze niż ze złotymi bombkami kupionymi w sklepie. Mam nadzieję, że pokarzesz na swoim tę choinkę :)

      Usuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.