wtorek, 2 sierpnia 2016

Podkładki pod szklanki

Za kilka dni są urodziny mojej Siostry. Pomyślałam, że dobrym dodatkiem do prezentu będą własnoręcznie zrobione podkładki pod szklanki. Już jakiś czas temu trafiłam w serwisie internetowym youtube na filmik instruktażowy ze ślicznym  wzorem na podkładki.  Wzór  znajduje się tutaj.  Kilka miesięcy temu zrobiłam takie   kordonkiem  KAJA 15   w kolorze  ecure i czerwonym. Zdjęcie tych podkładek jest na moim profilu FB tutaj.  W mieszkaniu Siostry dominują dodatki w odcieniach pomarańczy dlatego uznałam, że podkładki wykonam kordonkiem KAJA 15 col. 302 oraz col. 323


Kolor pomarańczowy dodaje optymizmu oraz poprawia samopoczucie. Mam nadzieję, że sam widok podkładek poprawi Siostrze nastrój. Podkładki mają 10 cm szerokości a więc nadają się nie tylko pod szklanki ale także filiżanki oraz kubki. Zrobiłam 6 sztuk aby mogła ich używać delektując się ulubionym napojem wraz z przyjaciółmi.  A tak się prezentują :) 




  
Najczęściej wręczam prezenty w torebkach na prezenty lub na stoiskach proszę o zapakowanie. Wiem, że to mało oryginalnie ale jakoś nigdy nie miałam pomysłu i cierpliwości na pakowanie upominków. Z resztą najchętniej jak tylko wypada wręczałam pieniądze w kopercie, nie trzeba się męczyć z  wymyślaniem co kupić a włożenie do koperty  już nie wymaga żadnego wysiłku :)  Tym razem postanowiłam trochę się wysilić i sama ozdobić okrągłe pudełeczko, które kupiłam w małym sklepiku osiedlowym. To mój debiut jeśli chodzi o zdobienie opakowania na prezent i przyznaje, że nie było to takie łatwe jak mi się wydawało. Być może dlatego, że  do oklejenia użyłam papieru z torebki na prezenty, który był dość gruby i sztywny. Na bokach przykleiłam złotą wstążkę. Wieczko ozdobiłam tasiemką w kolorze czekoladowym oraz gotowymi kokardkami w tym samym kolorze. Bok wieczka ozdobiłam złotą wstążką z brokatem oraz metalowym brzegiem. Wszystko przyklejałam taśmą klejącą dwustronną.


Ozdobienie takiego pudełka zabrało mi sporo czasu. Przynajmniej już wiem ile pracy kosztuje własnoręcznie zrobienie opakowania na prezent. Mam nadzieję, że efekt mojej pracy spodoba się Siostrze :)




1 komentarz:

  1. No taki prezent i do tego jeszcze tak opakowany na pewno siostrze przypadł do gustu :):)
    Francja- Elegancja :)

    OdpowiedzUsuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.