czwartek, 22 grudnia 2016

Mały kocyk

Witam na moim blogu. Święta już za 2 dni, ale zanim złożę Wszystkim Czytelnikom życzenia świąteczne chcę jeszcze pokazać mały kocyk, który zrobiłam dla zaprzyjaźnionej fotograf. Wiem, że kocyk już dotarł do właścicielki i jest z niego zadowolona.


Wzór  na ten kocyk znalazłam w Internecie. Bardzo mi się spodobał i zainspirował mnie do przerobienia kocyka mojego syna. Jeszcze latem zrobiłam dla niego kocyk powiększając kwadrat babuni ( jak zrobić taki kwadrat znajdziecie w poście pt.: Jak zrobić granny square czyli kwadrat babuni ) do odpowiadającego mi rozmiaru. Niestety przeróbka kocyka będzie musiała chwile poczekać. 



Ten kocyk dziergałam szydełkiem 4 mm i bawełnianą włóczką w kolorze ecru. Jest dość mały, ma 45 cm  długości i 31 cm szerokości. Bardzo mi się spodobał jego wzór. Dziergałam dość grubym szydełkiem dlatego uznałam, że wzór nie może być zbyt rzadki bo będą niepotrzebnie duże prześwity. Bawełna pracuje dlatego ten kocyk można nieznacznie ponaciągać. Co myślicie o takim wzorze?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.