czwartek, 16 marca 2017

Pastelowe pisanki - zawieszki

Stali czytelnicy już zauważyli, że powoli zaczynam przygotowania do Świąt Wielkanocnych. A dla tych, którzy są pierwszy raz na moim blogu zapraszam do obejrzenia  serwetki z zajączkami i koszyczków

Tym razem prezentuję pisanki, które mogą posłużyć jako ozdoby mieszkania na zbliżające się święta. Pisanki powstały z  bawełnianych kordonków różnych firm. 

I tak trzy pisanki wykonałam z nici, które otrzymałam od Polskich nici. Ich grubość to 30x4, do nich dobrałam szydełko o grubości 1,00 mm choć z pewnością powinnam użyć cieńszego. Niestety nie posiadam a to i tak bardzo rzadko używam, zdecydowanie wolę grubsze nici. Pisanki mają szerokość 7 cm i długość 9 cm. 

Zastanawiam się czy zrobić z nich kolorową girlandę wielkanocną i przymocować do szyby na oknie, nie wiem czy ktoś już coś takiego robił. Zawsze przecież mogę być pierwsza :)







Kolor fuksja, pisanka powstała z połączenia dwóch szpulek kordonka. Niestety jeden był zdecydowanie za cienki na szydełko o grubości 1,0 mm. Pisanka niewiele różni się szerokością od poprzednich - ma 7,5 cm i długość 11cm(bez pętelki na zawieszenie). Łuki zrobiłam na 5 oczek łańcuszka i może przez to jest bardziej owalna.


Zielona pisanka to kordonek bez nazwy, niestety nie zachowała się etykieta. Tutaj wybrałam inny wzór, choć jest trochę podobny do poprzedniego. Szerokość 9 cm, długość 12 cm, szydełko 1,75 mm. Tę można przywiesić za pomocą wstążki.

Ostatnia pisanka fioletowa pisanka to również koronek bez nazwy.  Szerokość 10 cm, długość 13,5 cm, szydełko 1,75 mm. 


Pisanek zrobię więcej, także z innych wzorów. Oczywiście pokaże na blogu.


Zastanawiam się czy ktoś jeszcze zaczął już przygotowania na blogu? piszcie proszę w komentarzach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.