sobota, 14 stycznia 2017

Serwetka z zajączkami

Święta Wielkanocne dopiero za kilka tygodni jednak ja już testuje serwetki. Tę z zajączkami wykonałam z białego bawełnianego kordonka z Nowej Soli, szydełko 1,75 mm. Bardzo lubię ten kordonek, przyjemnie mi się nim dzierga. 





Po wykonaniu serwetka nie wyglądałam zbyt ciekawie, za to po wykrochmaleniu i naciągnięciu zajączki nabrały kształtów przez co teraz wygląda lepiej niż się spodziewałam. Serwetka osiągnęła rozmiar 37 cm. Wzór serwetki znalazłam na jednej z grup szydełkowych na Facebooku. 


To jest pierwsza Wielkanocna serwetka jednak nie ostatnia, ponieważ zamierzam dziergać coraz ładniejsze serwetki a mówi się, że praktyka czyni mistrza. Zatem działam dalej ...


6 komentarzy:

  1. Święta będą szybciej niż myślimy:) a serwetka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę u Ciebie już wielkanocnie :), piękna serweteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam tym wzorem również serwetki , ale naciągałam je na miseczki i kształt miseczek przyjmowały - świetnie wyglądały :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zaraz przerobię tę serwetkę na miseczkę. Dziękuję za pomysł.

      Usuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.