sobota, 25 marca 2017

Prosta ozdoba na Wielkanoc

Dziś chciałabym Wam pokazać prostą do zrobienia ozdobę na Wielkanoc.

Podobną widziałam w sklepie i stwierdziłam, że prawie wszystko mam w domu, dokupiłam tylko plastikowe jajo.

Ozdoba składa się ze stelaża - w moim przypadku jest on z drewna i w kształcie dużego jaja, tasiemka do zawieszenia, plastikowego jaja  oraz malutkich drobiazgów symbolizujących Wielkanoc. 

Do środka przezroczystego jaja włożyłam sztuczną, zieloną trawkę, małe czekoladowe jajo oraz dwa malutkie kurczaczki. 



Jak Wam się podoba taka ozdoba?

2 komentarze:

  1. Fajna, świąteczna ozdoba :)

    Na blogu odpowiedziałam na Twój komentarz, mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.