wtorek, 19 lipca 2016

Przybornik

Zrobiłam porządek w kosmetykach. Wykonałam przybornik na kosmetyki ze sznurka. Jest to sznurek bawełniany, który jest wykorzystywany w branży wędliniarskiej do wiązania wędlin stąd jak przypuszczam jego nazwa sznurek bawełniany wędliniarski. Można go kupić oczywiście w specjalistycznych sklepach z akcesoriami wędliniarskimi, ale także w marketach i na bazarkach. Ja swój kupiłam na ryneczku osiedlowym.
Nie miałam żadnego wzoru, po prostu wykonałam koło o satysfakcjonującej mnie wielkości i potem już tylko potrzebną ilość rzędów, które stanowią wysokość robótki. Do zrobienia przybornika użyłam szydełka 4,00 mm wykonując półsłupki nawijane, na koniec pistoletem na klej przytwierdziłam plastikowe czarne serduszko. Na rynku dostępne są również inne sznurki bawełniane przeznaczone typowo do dziergania o różnej grubości i z dużym wyborem kolorów. Dziś jednak przedstawiam moją pracę ze sznurka bawełnianego wędliniarskiego. Mi się podoba a Wam?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.