środa, 13 lipca 2016

Lampiony

Obserwując grupy szydełkowe zauważyłam, że nadal panuje moda na lampiony. Co jakiś czas rękodzielniczki prezentują swoje pomysły na wykorzystanie słoików po jogurtach znanego dyskonta. Osobiście jeszcze nie miałach ich w rękach dlatego postanowiłam wykorzystać, te które mam w domu. Zrobiłam lampioniki ze słoiczków po deserkach dla dzieci, wykorzystałam również szklanki, ale można użyć praktycznie każde naczynie szklane i dopasować do niego wzór. Inspiracje na lampiony zaczerpnęłam z internetu, to obecnie ogromne źródło wzorów. Zdjęcia plenerowe zostały wykonane na mojej działce, która jest drugim po szydełkowaniu moim hobby, ale więcej o niej postaram się napisać   w kolejnych postach. Zapraszam do obejrzenia moich prac :) 










2 komentarze:

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.