poniedziałek, 18 lipca 2016

Zakładki do książek

Dziś chciałam Wam zaprezentować zakładki do książek. Zauroczona techniką filet postanowiłam wydziergać sobie zakładkę ze swoim imieniem.  Do jej wykonania wykorzystałam bawełniany kordonek KAJA 15, szydełko 1,00 mm oraz koraliki, które znalazłam na dnie szuflady. Jestem z niej bardzo dumna. Oto efekt mojej pracy.




Kolejna zakładka to również kordonek KAJA 15 tym razem czerwony cieniowany. Wzór znalazłam w Internecie.


Tutaj prezentuję zakładkę wykonaną z niebieskiej akrylowej włóczki Elian nicky, z przeplataną tasiemką w kolorze ciemnoniebieskim. Zastosowałam tutaj technikę filet. Wykonałam łańcuszek a następnie dwa rzędy okienek pełnych     i pustych, potem przeciągnęłam tasiemkę i gotowe :)


Teraz coś dla najmłodszych czytelników. Te zakładki wykonałam z akrylowej włóczki Elian klasik. Serduszka połączyłam ze sobą i dorobiłam dwa łańcuszki.


... i jeszcze kwiatuszek.



Jeśli spodobały się Wam moje prace to zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.