sobota, 7 października 2017

Spotkanie ośmiorniczkowe - październik 2017

Dziś uczestniczyłam w kolejnym spotkaniu związanym z szydełkowaniem. Tym razem celem było dzierganie certyfikowanych ośmiorniczek dla wcześniaków



To nasze pierwsze spotkanie po wakacjach. Nasz skład ulega częstym zmianom. Co jednak nikogo nie martwi, ponieważ dzięki temu można poznać wyjątkowe osoby. 


Na dzisiejszym spotkaniu pojawiała się Cecylia, która podobnie jak ja uczestniczy w spotkaniach od samego początku. Nie przyjechała sama bo tym razem przyprowadziła swoją koleżankę Gosię, która również będzie dziergać mięczaki dla dzieci.
Od samego początku jest z nami także Paulina, która również chętnie uczestniczy w naszych spotkaniach.


Cieszy mnie również fakt, że i mnie udało się przekonać do dziergania ośmiorniczek niedawno poznaną  koleżankę Żanetę i jej córkę Julię.

Pod czas takich spotkań przyjemnie podjada się słodkości i oto zadbała Asia - koordynatorka grupy. 
Mnie nie szukajcie na zdjęciach, zdecydowanie wolę być po tej drugiej stronie aparatu. 


Spotkanie mogło się odbyć dzięki uprzejmości Sceny Wspólnej - ślicznie dziękujemy.

2 komentarze:

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.