niedziela, 27 sierpnia 2017

Damy w ramce

Moje damy doczekały się oprawy. Długo zastanawiałam się w jakich ramach będą najlepiej wyglądać. Ostatecznie wybrałam czarne, wąskie ramki.


Mniejsza  dama jest w oprawce 30x40 cm. Biały kolor najlepiej podbić czarnym tłem, dlatego wycięłam odpowiednią wielkość czarnego brystolu i podkleiłam do ramkę. Dama nie jest przyklejona do brytolu, ponieważ trzyma ją przezroczysta pleksia. Niestety przez to nie mogłam zrobić dobrego zdjęcia. W obrazie wszystko się odbija. 

 
Druga dama została oprawiona w ramę o rozmiarze 40x50 cm. W tym przypadku nie zastosowałam pleksi do potrzymania damy tylko przykleiłam ją do brystolu klejem, który po wyschnięciu zrobił się przezroczysty.

Jak Wam się podobają damy w nowej odsłonie? Może powinnam czarne ramki zamienić na białe?

7 komentarzy:

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.