czwartek, 29 czerwca 2017

Owalna serwetka

Jeszcze nigdy nie robiłam owalnej serwetki. Zapewniam jednak, że nie jest ona ostatnia bo kształt jest bardzo intrygujący. 

Całkiem przypadkiem powstała dwu kolorowa. Pierwotna wersja zakładała, że będzie jednokolorowa. W trakcie szydełkowania brakło mi kordonka więc dobrałam drugi kolor - brązowy. Perłowy i czekoladowy kordonek to moim zdaniem dobrana para. 

Z tego pierwszego powstała serwetka, którą pokazałam w poprzednim poście (jest tutaj). Ten drugi to bardzo cienki kordonek i dlatego szydełkowałam z dwóch nitek a i tak użyłam szydełka  1 mm. 

Co myślicie o takim połączeniu kolorów?

2 komentarze:

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.