piątek, 15 grudnia 2017

Gwiazdki na choinkę

Witam na moim blogu :)

Nadal dziergam ozdoby świąteczne. Tym razem są to nieduże gwiazdki z białego, bawełnianego kordonka. Ich średnica to zaledwie 8 cm. Powstały na życzenie mojej koleżanki. Zamierza nimi ubrać swoją choinkę.


Wzór na gwiazdki jest bardzo prosty i składa się zaledwie z trzech okrążeń. 




 W zeszłym roku w ogóle nie miałam choinki. W tym roku mój brzdąc jest już trochę większy i postanowiłam, że taka 60 cm będzie odpowiednia. Niestety sztuczna, ale z każdym rokiem robię postępy więc kto wie, może na przyszły rok będzie żywa. Oczywiście też będzie ubrana w ozdoby, które sama zrobię. W przyszłym tygodniu będę ubierać moje sztuczne drzewko i myślę, że mimo wielu obowiązków przedświątecznych znajdę czas aby Wam ją pokazać. Zdradzę tylko, że gałązki ozdobię nie tylko szydełkowymi gwiazdkami. Zajrzyjcie koniecznie na mój blog. 

A Wasze choinki czym będą ozdobione? Pochwalcie się koniecznie w komentarzu :)

9 komentarzy:

  1. Śliczne małe śnieżynki i jak fabryczna produkcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy moja córka była mała zawieszaliśmy choinkę pod sufitem. Taka mala choinka wisiała na wkręconym w sufit haczyku (latem wisiała na nim doniczka z roślinką). Te gwiazdeczki są cudne i choineczka będzie pięknie wyglądać. Na pewno po latach będziecie ja wspominać z łezką w oku=) Pozdrawiam i życzę miłych świą=)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz z pięknymi wspomnieniami, pozdrawiam serdecznie i życzę pięknych świąt w gronie rodziny :)

      Usuń
  3. Piękne śnieżynki. Na pewno będą ozdobą choinki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne gwiazdki <3 Moja choinka ustrojona jest czerwonymi i złotymi bombkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczne gwiazdki.Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Ja również składam życzenia świąteczne. Dużo zdrowia i radości oraz pięknych chwil w gronie najbliższych :)

      Usuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.