sobota, 14 października 2017

Jesienne liście

Za oknem jest przepiękna złota jesień w związku z tym akcentu jesiennego nie mogło zabraknąć w moich pracach szydełkowych. Na tę okazję powstały dwie serwetki przypominające liście klonu. Obie robótki powstały z 5 złotych nitek przerabianych jednocześnie  i szydełka o grubości 2 mm. Nitki nawinięto na duże szpule. Z tych samych nitek powstała inna serwetka, którą już prezentowałam. Zdjęcia szpulek oraz serwetki można zobaczyć tutaj.

Serwetek nie krochmaliłam i nie blokowałam, ponieważ w takim naturalnym kształcie bardzo mi się spodobały. 








Oprócz serwetek, które podkreślą jesienną aurę warto wykonać kilka dekoracji DIY, dlatego zapraszam na mój zeszłoroczny post. Mam nadzieję, że będzie dla Was inspiracją. Poniżej zamieszam kilka zdjęć a tutaj jest link do postu o jesieni. 


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam te listki! Piękne!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam szydełkowe liście innych pań i zapragnęłam mieć swoje 🙂 powstała moja wersja, lubię te listki.

      Usuń
  2. Liście są piękne. Takie jesienne, mięciutkie . Bajecznie piękny splot ! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję,Chciałam chociaż jeden post w klimacie jesieni. Te liście pasują idealnie do pory roku.

      Usuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.