niedziela, 22 października 2017

Bałwanek - obraz szydełkiem malowany

Kolejna odsłona obrazu szydełkiem malowanego. Tutaj prezentuję już wersję zimowo-bożonarodzeniową. Wzór na bałwanka znalazłam na pinterest, którą bardzo często przeglądam. Znajduje tam mnóstwo inspiracji, ale także ciekawych schematów.

W wykonanie tego obrazu włożyłam sporo pracy. Na początku musiałam dopasować wielkość wzoru do ramki, którą sobie wybrałam.  W moim przypadku jest to 30x40 cm. Robótka powstawała od dołu do góry więc wysokość ustalałam na bieżąco.


Za pierwszym razem policzyłam ilość kwadratów w samym wzorze. Następnie wliczyłam ilość oczek potrzebnych do zaczęcia robótki i przymierzyłam do szerokości obrazu biorąc pod uwagę, że prace wykonywane techniką filet warto wykrochmalić i lekko naciągnąć.

Wzór okazał się za szeroki dlatego zmniejszyłam go odejmując kratki. Musiałam także zmienić położenie chmurek, tak aby zmieściły się na moim obrazie.

Damy podkleiłam czarnym brystolem aby wyraźnie wyglądały w ramce natomiast do bałwanka dobrałam ciemnoniebieski.


5 komentarzy:

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.