wtorek, 26 września 2017

Czerwona serwetka z granatowym paskiem

Ta serwetka powstałą już dawno, ale niestety ze względu na ograniczony czas nie miałam okazji aby ją wcześniej pokazać. 

Serwetka powstała z myślą o zegarze. Wzór idealnie się nadaje na szydełkowy odmierzacz czasu i stąd ten granatowy pasek w przedostatnim rzędzie. Środek serwetki zrobiłam za mały przez to po jej  usztywnieniu i złożeniu z mechanizmem częściowo straciła sztywność. Wskazówki nie poruszały się odpowiednio :(


Niestety na zegar będę musiała zrobić inną serwetkę. 


Serwetka wykonałam z czerwonego kordonka nowosolskiego i granatowego kordonka bawełnianego szydełkiem 1,75 mm. 




 

5 komentarzy:

  1. Cudowna!i te kolory! Piękne połączenie.
    Też robiłam ten model i też nowosolskimi - wanilia i limonka.
    Planuję zrobić jeszcze jeden komplet, ale nie wiem w jakich kolorach!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam w swoich zbiorach wielu kolorów nowosolskiego bo najczęściej używam białego kordonka, ale wanilia i limonka to dobre połączenie z pewnością serwetka wygląda ślicznie :)

      Usuń
  2. Śliczna serwetka :)
    Szkoda, że nie będzie zegara, bo wyglądał by bardzo fajnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie poddaje się i zegar na pewno niebawem powstanie.

      Usuń

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.