niedziela, 21 sierpnia 2016

Serwetka

Dziękuję wszystkim,którzy mnie odwiedzają. Jak dotąd największym Waszym uznaniem cieszy się duża serwetka 
(Serwetka XXL link znajduje się tutaj) dlatego zmotywowana jej popularnością postanowiłam zrobić kolejną, tym razem mniejszą. Serwetkę zrobiłam wykorzystując bawełniane kordonki Kaja 15 col. 223 i col. 302 To nie jest przypadek, że użyłam akurat tych kordonków :)  Wyszydełkowałam z nich podkładki pod szklanki  dla Siostry na urodziny (link znajduje się tutaj), które bardzo jej się spodobały więc postanowiłam zrobić jeszcze serwetkę w tych samych kolorach aby pasowały do wystroju mieszkania. Zdjęcia powstały już u właścicielki. 




I jeszcze jedno zdjęcie bez dekoracji :)


... a tutaj w komplecie z podkładkami, w karafce jest oczywiście woda:)


 Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne wpisy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

Będę mi miło jeśli zostawisz komentarz. Z przyjemnością odwiedzę Twoją stronę.